2020. január 5., vasárnap

A ketogén…az igazi gyilkos


Már most a majdnem legelső mondatban leszögezem. Senkinek nem javaslom a ketogén diéta alkalmazását, sem rövid, sem hosszú távon. Okosan használva a ciklikus ketogén diéta segíthet fogyni egy olyan embernek, akinek megfelelő az endokrin rendszere. Érezzük a csavart?  Megfelelő endokrin rendszerű ember!
Az ilyennek nincs szüksége fogyásra, mert általában nincs rajta túlsúly, tehát nem is kell a ketogén neki. Az itt leírtakat én maximálisan ellenzem, csupán a hatások miatt írom le és azért, hogy tudjuk milyen károkat okoz. Meg azért, hogy tudjuk hogyan kell valóban jól csinálni (ha már mindenáron ezt akarjuk, tönkretéve magunkat), és mi történik a szervezetben. Legalább olyan hosszú lesz és bonyolult, mint a böjtös fejezet és ajánlott felkészülni. Iszonyatos baromságok vannak bizonyos oldalakon, félcikkek, ordító hülyeségek.

Ezt most azért írom meg, hogy lássuk mennyire is jó a ketogén és milyen veszélyeknek tesszük ki magunkat, ha ezen étkezési forma szerint táplálkozunk. Aki tönkre tette magát a ketogénnel, az ismeri a történetet, aki meg nem, az okuljon belőle. Aki pedig úgy érzi, hogy marhaság, amit most leírok, az magára vessen. De jusson eszébe az első alvászavaros éjjelen, hogy itt minden le volt írva, én köpködök rá, bár sosem csináltam. Az elejétől fogva éreztem, hogy nem lesz jó, a kezdetektől fogva valamiért utáltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése